Zagranica

Producenci telewizorów walczą o palmę pierwszeństwa w technologii 3D

Globalni producenci telewizorów - Samsung, Panasonic, LG Electronics i Sony - wydadzą miliony funtów na promocję swoich telewizorów 3D. Wszyscy...

Globalni producenci telewizorów – Samsung, Panasonic, LG Electronics i Sony – wydadzą miliony funtów na promocję swoich telewizorów 3D. Wszyscy chcą być graczem numer jeden na polu tej technologii przed mistrzostwami świata w piłce nożnej, które odbędą się w czerwcu w RPA.

Mundial w RPA będzie pierwszym w historii nagrywanym w technologii 3D. Producenci telewizorów chcą ponadto skonsumować zainteresowanie technologią 3D wywołane sukcesem filmu “Avatar”, najbardziej dochodowego filmu w historii.

Samsung na startującą kampanię swoich telewizorów 3D wyda 7 mln funtów. Panasonic wyda 5 mln funtów i oprócz kampanii, która rozpocznie się 2 kwietnia, będzie sponsorem kin 3D dzięki umowie z Pearl & Dean i Digital Cinema Media. LG swoje telewizory 3D również zaprezentuje w kwietniu, a kampania tego producenta potrwa trzy miesiące. Z kolei Sony wykorzysta fakt bycia oficjalnym sponsorem turnieju. (“BrandRepublic”)