Kraj

Cyfra Plus promuje oferty dla nowych abonentów

Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Cyfry Plus promująca aktualne oferty sprzedażowe adresowane do nowych abonentów platformy. W kampanii wykorzystano równocześnie telewizję,...

Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Cyfry Plus promująca aktualne oferty sprzedażowe adresowane do nowych abonentów platformy.

W kampanii wykorzystano równocześnie telewizję, radio i internet. Wizerunkowy 30-sekundowy spot telewizyjny – znany z wcześniejszych emisji w kanałach własnych Canal Plus oraz w wersji stereoskopowej w kinach – podkreśla wyjątkowość Cyfry Plus: bogatą ofertę programową i najwyższej jakości technologię, w tym liczne kanały HD, najnowsze filmy i seriale w serwisie Cyfra Plus VOD oraz nowoczesny dekoder PVR HD.

Spot został uzupełniony o informację na temat aktualnej promocji Cyfry Plus: wszystkie pakiety przez rok o 50 proc. taniej, Canal Plus w promocyjnej ofercie oraz dekoder SD bez opłat. Reklama emitowana jest od 15 marca w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz TVP Info.

Wiosenną ofertę promocyjną komunikuje również spot radiowy emitowany w RMF FM, Radiu Eska oraz rozgłośniach Tok FM, Antyradio, PiN i Trójce. Równocześnie trwa kampania internetowa obejmująca m.in. portale Interia.pl. WP.pl czy wyszukiwarkę Google. Na potrzeby komunikacji internetowej przygotowany został także e-mailing i strona dedykowana promocji (landing page).

Oprócz promocji komunikowanej w kampanii Cyfra Plus proponuje nowym abonentom także inne oferty – z atrakcyjnymi rabatami na opłaty abonamentowe, opcje Canal Plus, HBO czy Filmbox. Suma upustów uzależniona jest m.in. od minimalnego czasu trwania umowy.

Reżyserem i scenarzystą spotu telewizyjnego jest Christian Gierycz, dyrektor artystyczny Canal Plus Cyfrowego. Wykonanie animacji powierzono studiu postprodukcyjnemu Platige Image. Spot radiowy przygotowała agencja Ogilvy Action, kreacje internetowe – Pixel Maker. Media zaplanował dom mediowy MPG. (BG)