M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NA RYNKU DEBIUTUJE NOWY DOM MEDIOWY - BRAND CONNECTION

Serwis Dzienny | 6 lipca 2001, 00:00

Z inicjatywy domu mediowego Initiative Media Warszawa oraz agencji reklamowej Ad Fabrika FCB powołano niezależną, mediową agencję reklamową Brand Connection,...

Z inicjatywy domu mediowego Initiative Media Warszawa oraz agencji reklamowej Ad Fabrika FCB powołano niezależną, mediową agencję reklamową Brand Connection, którą kieruje na stanowisku dyrektora Jerzy Zawilski - dotychczasowy dyrektor działu mediów Ad Fabrika FCB. Brand Connection zajmie się obsługą małych i średniej wielkości budżetów mediowych. Pierwsze z nich zostały przeniesione do nowo powstałej firmy właśnie z Ad Fabrika FCB. Brand Connection obsługuje budżety m.in. takich klientów jak Pliva czy Herbapol. "Ten ostatni wygraliśmy samodzielnie w lokalnym przetargu" - powiedziała Milena Babenko, international media director Initiative Media. Łączna suma wszystkich obsługiwanych przez nowy dom mediowy budżetów wynosi 12 mln zł. "Brand Connection oferuje małym i średnim klientom specjalistyczne, szyte na miarę usługi" - powiedział Glyn Hughes, dyrektor regionalny Initiative Media na Europę Środkową i Wschodnią. "Wychodzimy z założenia, że są firmy, które nie chciałyby rezygnować z doświadczenia i potencjału, jaki zazwyczaj oferuje duża agencja sieciowa, a jednocześnie wolą powierzać swoje budżety mniejszym agencjom". Initiative Media i Brand Connection są powiązane sieciowo przez Interpublic Group of Companies. "Pozostając odrębną firmą, przeznaczoną do obsługi lokalnych budżetów, korzystamy z doświadczenia i wiedzy Initiative Media Warszawa" - przyznała Babenko. (MM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,