Kraj

Wielkie kubki Nescafe staną przed hipermarketami

Marka Nescafe (Nestle Polska) rozpoczyna niestandardową kampanię outdoorową w sieciach hipermarketów Carrefour, Real i Tesco. Od 18 marca do połowy...

Marka Nescafe (Nestle Polska) rozpoczyna niestandardową kampanię outdoorową w sieciach hipermarketów Carrefour, Real i Tesco. Od 18 marca do połowy kwietnia przed 120 hipermarketami staną wielkie czerwone kubki Nescafe. Są to wielkoformatowe figury pneumatyczne 3D, wysokości 7 m z podświetleniem wewnętrznym. Działania te są częścią wsparcia sprzedaży kawy Nescafe Classic 200 g w zestawie z czerwonym kubkiem, w rozmiarze XXL (o pojemności 450 ml).

Kampanię realizuje Mediaedge:cia. Za działania reklamowe Nescafe odpowiadały ostatnio agencje należące do McCann Worldgroup: Weber Shandwick, McCann Erickson, MRM Worldwide 
i Momentum Worldwide. (AMS)