Kraj

NOWY WIZERUNEK "PANI" WESPRZE KAMPANIA PROMOCYJNA

Miesięcznik "Pani" zmienia swój wizerunek. Staje się dynamiczniejszy oraz bardziej wszechstronny, a jednocześnie chce zachować atrybuty pisma ekskluzywnego. Pierwszym odmienionym...

Miesięcznik “Pani” zmienia swój wizerunek. Staje się dynamiczniejszy oraz bardziej wszechstronny, a jednocześnie chce zachować atrybuty pisma ekskluzywnego. Pierwszym odmienionym numerem będzie wydanie sierpniowe. Jego wejście wesprze kampania reklamowa w stacjach telewizyjnych TVN, TV 4, TV Puls i Radiu Plus. Poza tym odbędzie się promocja w ponad 200 salonikach prasowych Inmedio i Kolportera. Wyboru mediów dokonał dom mediowy Remedia. Polski Dom Wydawniczy (PDW), wydawca “Pani”, a także “Urody”, “Kobiety i Życia” oraz “Smaków i Aromatów”, nawiązał stałą współpracę z Remedia. Spot reklamowy “Pani” przygotowała natomiast spółka producencka BTV. PDW nie ujawnia kosztów kampanii. W reklamówce położono akcent na pokazanie nowego logo magazynu oraz poinformowanie o prezencie dla czytelniczek w numerze sierpniowym – srebrnym jabłku wykonanym przez firmę W. Kruk, które nawiązuje do corocznej nagrody przyznawanej przez “Panią”. Wzrośnie objętość pisma ze 136 do 164 stron. Nakład wyniesie 120 tys. egzemplarzy. W I kwartale br. średni nakład “Pani” wyniósł ok. 97 tys. egzemplarzy, a rozpowszechnianie płatne średnio 51,5 tys. Jest to mniej niż w I kwartele ub.r.: średni nakład – 114,8 tys., a sprzedaż – 67,1 tys. (ZKDP). Niedawno PDW przeprowadził kampanię “Urody”, która miała przyczynić się do zahamowania spadku sprzedaży tego tytułu. W I kwartale br. średni nakład “Urody” wyniósł 94,7 tys. egzemplarzy, rozpowszechnianie płatne średnio – 42,4 tys.; zaś w ub.r. w tym samym okresie średni nakład sięgnął 103,7 tys., sprzedaż – 57,6 tys. egzemplarzy (ZKDP). Andrzej Rogowski, dyrektor marketingu PDW, powiedział, że do końca roku “Uroda” oraz “Kobieta i Życia” uzyskają kolejne wsparcie marketingowe. (KP)