Kraj

W kampanii Heyah kot Rysiek bez wysiłku dostaje to, co najlepsze

Polska Telefonia Cyfrowa kontynuuje kampanię reklamową bezpłatnych rozmów w Heyah. Pod hasłem "W Heyah dobre rzeczy zawsze przychodzą same!" operator...

Polska Telefonia Cyfrowa kontynuuje kampanię reklamową bezpłatnych rozmów w Heyah. Pod hasłem “W Heyah dobre rzeczy zawsze przychodzą same!” operator promuje darmowe połączenia po doładowaniu ze wszystkimi w Heyah oraz darmowe rozmowy z wybraną osobą.

W komunikacji marka podkreśla swobodę wyboru – darmowe połączenia można mieć już przy doładowaniu od 5 zł, a klient otrzymuje tyle dni rozmów za darmo, za ile złotych doładował konto. Wybierając kwotę doładowania, klient sam decyduje o wyborze oferty.

W najbliższych dniach w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne) będzie emitowany nowy spot reklamowy, w którym kot Rysiek bez wysiłku dostaje to, co najlepsze. Kampania oferty bezpłatnych rozmów widoczna jest również na nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży. Kontynuowane będą również działania w internecie i prasie. Kampanię przygotował dział marketingu Heyah we współpracy z agencją G7, agencją Engine i domem mediowym Starcom. (TWI)