Kraj

"Puls Biznesu" będzie sprzedawał mailing kontekstowy

Bonnier Business Polska wprowadza do oferty reklamowej "Puls Biznesu" e-mailingi targetowane kontekstowo. W odróżnieniu od e-mailingu targetowanego za pomocą danych...

Bonnier Business Polska wprowadza do oferty reklamowej “Puls Biznesu” e-mailingi targetowane kontekstowo. W odróżnieniu od e-mailingu targetowanego za pomocą danych deklaratywnych pozwala on reklamodawcom na dotarcie z przekazem do grupy docelowej charakteryzującej się określonymi zainteresowaniami w odniesieniu do konkretnych branż, usług czy produktów.

Mailing targetowany kontekstowo przygotowano na podstawie analizy zachowań odbiorców newslettera portalu Pb.pl. Według danych wydawnictwa dociera on codziennie do ponad 100 tys. subskrybentów. Jak przekazała Karolina Kowalska, web marketing manager w Bonnier Business Polska, reklamodawcy dzięki odpowiednio targetowanej grupie celowej zyskują możliwość precyzyjnego dotarcia do właściwych osób. Można także stworzyć indywidualną grupę na podstawie własnych kryteriów. Cena mailingu za 1000 kont mailowych wynosi 1,5 zł. (JD)