Kraj

Żywiec Zdrój promuje się nietypowo i startuje z kampanią

Bezpłatny dziennik "Metro" ukazał się dziś (poniedziałek 22 marca) w specjalnej zielonej okładce przygotowanej na zlecenie firmy Żywiec Zdrój SA,...

Bezpłatny dziennik “Metro” ukazał się dziś (poniedziałek 22 marca) w specjalnej zielonej okładce przygotowanej na zlecenie firmy Żywiec Zdrój SA, producenta wody źródlanej. “Metro” w specjalnej formie ukaże się w ogólnopolskim nakładzie. Akcja ta rozpocznie wiosenną kampanię Żywca Zdrój. Działania prowadzone będą pod hasłem “Dbam o siebie, piję wodę”. Kolporterzy dystrybuujący gazetę zostali ubrani w kurtki obrandowane logo Żywca Zdrój, a ich stanowiska oznaczono flagami promocyjnymi. Strategię i kreację przygotowała agencja Young & Rubicam. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa. Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)