Zagranica

Hertz szuka emocjonalnej więzi z konsumentem

Sieć wypożyczalni samochodów Hertz prowadzi w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową, której celem jest pogłębienie więzi emocjonalnych z konsumentami. Działania reklamowe...

Sieć wypożyczalni samochodów Hertz prowadzi w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową, której celem jest pogłębienie więzi emocjonalnych z konsumentami. Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem “Journey On”. Wykorzystano w nich m.in. 60-sekundowy spot reklamowy z udziałem piosenkarki Amy Regan, która wypożycza samochód, ponieważ ma kłopot z dotarciem na własny koncert. W reklamie wykorzystano jej piosenkę “Carry On”. Za kreację reklam odpowiada DDB.

Według Nielsena Hertz wydał na reklamę w 2009 r. tylko 9 mln dol., podczas gdy w 2008 r. była to kwota 46 mln dol. (“AdWeek”)