Kraj

Tomasz Karolak występuje w kampanii Obi

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa sieci marketów budowlanych Obi. Głosu użyczył w niej aktor Tomasz Karolak. Przygotowane przez agencję reklamową...

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa sieci marketów budowlanych Obi. Głosu użyczył w niej aktor Tomasz Karolak.

Przygotowane przez agencję reklamową San Markos działania pod hasłem “Sezon na…” obejmują telewizję (m.in.: TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel), radio i internet. Seria spotów telewizyjnych i radiowych promuje wybrane linie produktów dostępnych w marketach Obi, m.in. narzędzia i meble ogrodowe, artykuły dekoracyjne czy wyposażenie łazienek. Kampania ma przypominać klientom sieci, że “już czas” pomyśleć o wykorzystaniu wybranych produktów z asortymentu Obi, ponieważ właśnie rozpoczął się np. “Sezon na ogród”. Działania reklamowe mają charakter długofalowy – Obi chce być przewodnikiem w zakresie tego, jak dbać o dom i ogród niemal przez cały rok. Kampania potrwa do końca sierpnia br.

Celem działań jest wsparcie sprzedaży i budowanie wizerunku firmy jako sieci marketów, w której klienci znajdą wszystkie niezbędne produkty do wyposażenia domu i ogrodu.

Agencja San Markos pracowała już dla Obi kilka lat temu, kiedy firma ta rozpoczynała ekspansję na polskim rynku. Obecne zlecenie San Markos zdobyła po wygranym przetargu. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western. (TWI)