Bank PKO BP będzie obsługiwany w internecie prawdopodobnie przez więcej niż jedną agencję - wynika z naszych nieoficjalnych informacji. Przetarg...
Bank PKO BP będzie obsługiwany w internecie prawdopodobnie przez więcej niż jedną agencję - wynika z naszych nieoficjalnych informacji. Przetarg na kompleksową obsługę banku i innych podmiotów Grupy Kapitałowej PKO BP w tym medium jest na etapie negocjacji szczegółowych zapisów w umowach.
Z naszych nieoficjalnych i niepotwierdzonych przez marketera informacji wynika, że budżet miałby być podzielony między agencję Hypermedia (spółki grupy PKO BP oprócz Inteligo), Media Contacts (media) i K2 Internet (marka Inteligo). Przypomnijmy: od 1997 roku bank PKO BP jest kompleksowo obsługiwany w internecie przez Hypermedia. Nowe umowy mają zostać podpisane w ciągu kilku najbliższych dni.
Według naszych informacji w ostatnim etapie w przetargu uczestniczyły firmy: Hypermedia (Isobar Polska), K2 Internet, Adv.pl i FireFly Group. Ze zwycięską firmą PKO BP planuje podpisanie trzyletniej umowy o współpracę. Budżet wynosi ponad 20 mln zł. (TWI, TW)
Czytaj więcej na temat: K2 Internet, PKO BP, Hypermedia, Media Contacts, Adv.pl, Inteligo, FireFly Group, Isobar Polska