Kraj

Neutrogena "nawilża" przez ściany przystanków autobusowych

Koncern Johnson & Johnson prowadzi kampanię reklamową nowego balsamu nawilżającego marki Neutrogena. Chcąc podkreślić charakter produktu, wykorzystano niestandardową kreację oraz...

Koncern Johnson & Johnson prowadzi kampanię reklamową nowego balsamu nawilżającego marki Neutrogena. Chcąc podkreślić charakter produktu, wykorzystano niestandardową kreację oraz nośniki reklamowe. Hasłem kampanii jest “24 godziny nawilżenia – 10 warstw w głąb skóry”, dlatego w reklamie wykorzystano nośniki umożliwiające umieszczenie wizualizacji produktu w transparentnej przestrzeni naśladującej wodę. 10 fal imitujących 10 warstw skóry doskonale oddaje przenikanie emulsji do głębokich partii ciała. Reklama pojawiła się na ścianach bocznych przystanków autobusowych i frontlightach AMS.

Kampania została przygotowana przez zespół domu mediowego Optimum Media OMD, AMS oraz agencję DDB, która jest autorem kreacji.

– Na przystankach pomiędzy szybami gabloty umieszczona została butelka balsamu, na szyby zaś nakleiliśmy transparentną folię, która sprawia wrażenie, że emulsja zanurzona jest w wodzie. Podobny efekt osiągnęliśmy na frontlightach, gdzie naklejona na plakat specjalna srebrna folia błyszczy jak prawdziwa woda – dodaje Anna Sobczyk, product manager AMS.

Kampania poza nośnikami OOH obejmuje także 20 tytułów kobiecych i luksusowych oraz telewizję. Wartość jej budżetu nie jest znana. (JD)