Firma doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting (CPC) zakończyła proces repozycjonowania. Chce być postrzegana jako firma kreująca usługi na bazie tzw. knowledge management i doradzać na każdym etapie prowadzenia marki lub działań z zakresu komunikacji marketingowej.
– Chcemy częściej niż dotychczas uczestniczyć w fazie implementacji strategii i bliżej w tym zakresie współpracować z klientami. Dysponujemy zarówno zespołem, jak i doświadczeniem, które nam na to pozwala – mówi Stanisław Mencwel, dyrektor zarządzający CPC. Oprócz niego za nowe pozycjonowanie i sposób organizacji pracy firmy odpowiedzialni są Aleksandra Jaworska-Surma oraz Grzegorz Markowski, senior konsultanci. We troje odpowiadają za zarządzanie spółką. Wkrótce firma ma przejść proces rebrandingu. Jego szczegóły nie zostały ujawnione.
Obecnie firma zatrudnia 12-osobowy zespół. Teamy strategiczne, które powstają w jego ramach, łączą kompetencje strategiczne i badawcze (każdy team tworzy konsultant badacz i konsultant strateg).
CPC realizowało ostatnio projekty strategiczne m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, Unilevera, McDonald’s, P4 oraz firm Atlantic i Polski Lek. (JP)