Kraj

CPC zakończyło proces repozycjonowania; wkrótce rebranding

Firma doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting (CPC) zakończyła proces repozycjonowania. Chce być postrzegana jako firma kreująca usługi na bazie tzw....

Firma doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting (CPC) zakończyła proces repozycjonowania. Chce być postrzegana jako firma kreująca usługi na bazie tzw. knowledge management i doradzać na każdym etapie prowadzenia marki lub działań z zakresu komunikacji marketingowej.

– Chcemy częściej niż dotychczas uczestniczyć w fazie implementacji strategii i bliżej w tym zakresie współpracować z klientami. Dysponujemy zarówno zespołem, jak i doświadczeniem, które nam na to pozwala – mówi Stanisław Mencwel, dyrektor zarządzający CPC. Oprócz niego za nowe pozycjonowanie i sposób organizacji pracy firmy odpowiedzialni są Aleksandra Jaworska-Surma oraz Grzegorz Markowski, senior konsultanci. We troje odpowiadają za zarządzanie spółką. Wkrótce firma ma przejść proces rebrandingu. Jego szczegóły nie zostały ujawnione.

Obecnie firma zatrudnia 12-osobowy zespół. Teamy strategiczne, które powstają w jego ramach, łączą kompetencje strategiczne i badawcze (każdy team tworzy konsultant badacz i konsultant strateg).

CPC realizowało ostatnio projekty strategiczne m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, Unilevera, McDonald’s, P4 oraz firm Atlantic i Polski Lek. (JP)