Kraj

Laury dla 180heartbeats

180heartbeats Agencją Roku w raporcie "Internet" przygotowanym przez "MMP".

Laury dla 180heartbeats
180heartbeats otrzymała tytuł Agencji Roku w raporcie “Internet” przygotowanym przez redakcję “Media & Marketing Polska”. Na wybór agencji wpłynęły m.in. spory przyrost nowego biznesu, co pociągnęło za sobą zwiększenie zatrudnienia, oraz bardzo pozytywne opinie klientów w badaniu ich satysfakcji z usług agencji interaktywnych. W tym roku po raz pierwszy zostało ono zrealizowane przez Millward Brown SMG/KRC jako część szerszego badania obejmującego również ocenę agencji reklamowych full service, domów mediowych i agencji marketingu zintegrowanego. Tegoroczna edycja badania agencji interaktywnych objęła 17 firm.

Redakcja “MMP” przyznała również dwa wyróżnienia. Otrzymały je Grupa Adv oraz Pride & Glory Interactive.

Raport o agencjach interaktywnych podsumowujący rok 2009 ukazał się z nr. 13. “Media & Marketing Polska” (na rynku od 31 marca br.). Jest to pierwsze wydanie tego magazynu w zmienionej formule, który z tygodnika stał się miesięcznikiem.