Przetargi

Zielona Budka szuka agencji

Właściciel Zielonej Budki ma zamiar podjąć współpracę z agencją reklamową

Zielona Budka prowadzi konkurs na kreację kampanii w telewizji dla najbliższych działań reklamowych, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie wiadomo, czy konkurs dotyczy także planowania i zakupu czasu reklamowego.

Dotychczas Zielona Budka nie współpracowała z żadną agencją lub domem mediowym. Zbigniew Ciaś, szef marketingu i sprzedaży Zielonej Budki, nie skomentował tej informacji.
Nie podaje, jakie są najbliższe plany marketingowe firmy na zbliżający się sezon. Według jego informacji ub.r. przyniósł firmie 17-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży, bez podnoszenia cen lodów. Głównie został wygenerowany przez nowości wprowadzone w ub.r. W tym czasie spółka odświeżyła opakowania dla swoich lodów. Przy ich kreacji firma współpracowała z artystami malarzami, których nazwisk nie ujawnia. W ofercie pojawiły się m.in. linie: Lody Nocą (produkty pozycjonowane najwyżej cenowo, ok. 20 zł za opakowanie), Lody Premium oraz sorbety. Według danych firmy na podstawie MEMRB udziały wartościowe marki w ub.r. wyniosły 6 proc. i wzrosły o 1 punkt proc. w stosunku do 2008 r. Liderem segmentu jest Unilever. Jak mówi Ciaś, największym hitem sprzedażowym były lody impulsowe Muuucia.