M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKO BP bez rzecznika prasowego

Maciej Burlikowski | 1 kwietnia 2010, 06:00

Tomasz Marszałł, dyr. marketingu PKO BP, czasowo poszerza obowiązki o te, którymi zajmował się odchodzący z firmy Marek Kłuciński.

Marek Kłuciński, dotychczasowy rzecznik banku PKO BP, rozstaje się z firmą. Bank nie informuje jeszcze, kto będzie jego następcą. Tymczasowo obowiązki rzecznika przejął Tomasz Marszałł, od lutego br. szef marketingu banku (chief marketing officer). Dalsze plany zawodowe Kłucińskiego nie są na razie znane.

Kłuciński w PKO BP pracował od jesieni 2002 r. jako dyrektor departamentu promocji i komunikacji, a następnie również jako rzecznik banku. W grudniu 2007 r. przeszedł do Banku Pocztowego (w którym PKO BP ma 25 proc. udziałów plus jedną akcję, a pozostałe udziały należą do Poczty Polskiej), gdzie przez dziewięć miesięcy był doradcą prezesa ds. wizerunku i promocji.

Jesienią 2008 r. powrócił do PKO BP na stanowisko dyrektora departamentu strategii marketingowej i rzecznika. Jesienią ub.r. nowym dyrektorem departamentu strategii marketingowej banku została Marta Konopka, natomiast Kłuciński w dalszym ciągu pełnił funkcję rzecznika.

W lutym tego roku do zespołu PKO BP dołączył Tomasz Marszałł, któremu jako CMO podlegają: Marta Konopka jako dyrektor ds. strategii marketingowej oraz Paweł Jankowski jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,