Kraj

4fun.TV i Rebel TV ze wsparciem PR

Media Metropolis będzie pracować dla 4Fun Media.

Spółka 4Fun Media, właściciel dwóch kanałów 4fun.TV i Rebel TV, oraz agencja public relations Media Metropolis rozpoczynają współpracę w zakresie komunikacji korporacyjnej i promocji tych dwóch kanałów muzycznych. Agencja ma za zadanie prowadzenie kompleksowych działań mających na celu wzmocnienie wizerunku grupy 4Fun Media. Do zadań agencji będą należały głównie działania media relations, w tym: zarządzanie relacjami z mediami branżowymi i młodzieżowymi, opracowywanie i dystrybucja informacji prasowych, organizacja spotkań z mediami oraz doradztwo wizerunkowe. Agencja będzie odpowiadała również za promocję prezenterów obu stacji.

– Jeszcze w tym roku wprowadzamy 4Fun Media SA na giełdę. Dlatego wsparcie ze strony agencji PR jest nam niezbędne – mówi Ewa Czekała, prezes 4Fun Media. Szczegóły finansowe współpracy nie zostały podane.