Zagranica

Bob Garfield ocenia spoty w Super Bowl, najlepszy - Budweiser

Spot Budweisera "Select 55" to według Boba Garfielda najlepsza reklama piwa spośród wyemitowanych podczas tegorocznego finału futbolu amerykańskiego Super Bowl....

Spot Budweisera “Select 55” to według Boba Garfielda najlepsza reklama piwa spośród wyemitowanych podczas tegorocznego finału futbolu amerykańskiego Super Bowl. Autorem wyróżnionej produkcji jest amerykański oddział agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide St. Louis.

Po zakończeniu tegorocznego Super Bowl Bob Garfield podjął się oceny wszystkich spotów reklamowych, które zostały wyemitowane podczas finału. Reklamę przygotowaną przez Momentum Worldwide St. Louis uznał za najlepszą wśród producentów piwa, uzasadniając swoją opinię następującymi słowami:

– Bez zbędnych ceregieli. Po prostu 15 sekund interesującego komunikatu: “Najlżejsze piwo na świecie”. Garfield wysoko ocenił też w kategorii samochodów dwie marki: reklamę Audi zrealizowaną przez Venables Bell & Partners, San Francisco (“bardzo śmieszna”) i Chryslera, Wieden & Kennedy, Portland (“bezcenna”), którym, oprócz Budweisera, przyznał najwyższe oceny. W sumie Garfield ocenił 37 spotów.

Bob Garfield jest legendarnym amerykańskim krytykiem reklam. Pisze m.in. dla “Advertising Age”, recenzuje największe kampanie reklamowe na świecie. Jego teksty do tej pory ukazywały się w takich tytułach, jak: “USA Today”, “Washington Post”, “The New York Times”, “Playboy” czy “Sports Illustrated”. (AMS)