Kraj

Aegon rozpoczyna kolejny etap działań wizerunkowych

Grupa ubezpieczeniowa Aegon rozpoczyna kolejny etap kampanii wizerunkowej pod hasłem "Przejrzyste zasady". Kampania potrwa 3 tygodnie i obejmie główne stacje...

Grupa ubezpieczeniowa Aegon rozpoczyna kolejny etap kampanii wizerunkowej pod hasłem “Przejrzyste zasady”. Kampania potrwa 3 tygodnie i obejmie główne stacje telewizyjne.

Nowy film pt. “Próba” stanowi kontynuację spotu “Reżyser” emitowanego 
w grudniu ub.r., który był skierowany do młodych ludzi i miał w zabawny sposób pokazać konieczność świadomego podjęcia decyzji o wyborze OFE. Celem obecnej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Aegon w Polsce oraz ukazanie jej jako eksperta w tworzeniu długoterminowych programów inwestycyjno-ubezpieczeniowych oraz specjalizującej się w funduszach emerytalnych. Ma też uświadomić widzom, że decyzje dotyczące przyszłości finansowej należy podejmować rozważnie i zwracać uwagę na szczegóły.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Drimtimtim, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. Film wyprodukowało studio M5.

Obecnie Aegon ma w Polsce ok. 900 tys. klientów. (MB)