Kraj

LICZNE AWANSE W WYDAWNICTWIE G+J POLSKA

Oliver Voigt, prezes wydawnictwa G+J Polska, poinformował, że wejście "Gali" odbędzie się jednak wcześniej, niż zapowiadano, to znaczy na przełomie...

Oliver Voigt, prezes wydawnictwa G+J Polska, poinformował, że wejście “Gali” odbędzie się jednak wcześniej, niż zapowiadano, to znaczy na przełomie lipca i sierpnia br. G+J Polska, przygotowując się do dalszego rozwoju, przeprowadziło właśnie częściową reorganizację struktur, z czym łączą się liczne awanse. Został rozbudowany dział reklamy. Jego szefowa Elżbieta Olechowska powołała z zespołu dwóch swoich zastępców. Są nimi Elżbieta Hołubka oraz Agnieszka Całka. Pierwsza z nominowanych odpowiada teraz za tytuły z grupy “Claudii” (“Claudia”, “Rodzice”, “Moje Gotowanie”), zaś druga – za tygodnik “Naj” i “Galę”. Za tymi awansami idą przesunięcia zadań dla niektórych pracowników działu oraz rekrutacja nowych osób. Beata Bartczak, związana dotychczas z tytułami mieszkaniowymi G+J Polska, zajęła się grupą magazynów “Claudii”, Ewa Miłoszewska pracuje dla tygodników, Jolanta Kurek – po wieloletnich doświadczeniach w pracy dla “CKM” – odpowiada za “Focus”. W marketingu G+J Polska kierowanym przez Maję Meissner na stanowisko zastępcy dyrektora działu został awansowany Michał Brudzyński, który nadal odpowiada też za badania i analizy. Ewa Tyralik przyjęła funkcję dyrektora wydawniczego pism z grupy “Claudii” (wcześniej była dyrektorem wydawniczym “Naj”). Ponadto G+J Polska w wyraźny sposób rozbudowało w ostatnich tygodniach dział multimediów kierowany przez Ewę Sychłowy. Dział ten opracowuje wortal G+J oferujący rozmaite formy interaktywnej rozrywki na bazie głównych tytułów wydawnictwa. Natomiast zespół “Gali” w roli koordynatora wydawniczego zasiliła Dagmara Wirpszo, wcześniej związana z TVP2 oraz z magazynami “Cosmopolitan” i “Shape”. (KP)