Kraj

Klienci na razie powściągliwi w reakcji na zmiany w Scholz & Friends

Agencja Scholz & Friends Warszawa po zmianach właścicielskich i menedżerskich (patrz wczorajszy DS "MMP") staje przed najważniejszym zadaniem utrzymania dotychczasowych...

Agencja Scholz & Friends Warszawa po zmianach właścicielskich i menedżerskich (patrz wczorajszy DS “MMP”) staje przed najważniejszym zadaniem utrzymania dotychczasowych klientów. Na razie reakcje najważniejszych z nich są wstrzemięźliwe.

Ewelina Wasilewska, kierownik ds. komunikacji Tchibo Warszawa, odmówiła m.in. określenia planów dalszej współpracy z agencją. – Nie będziemy komentować tej sytuacji – powiedziała jedynie.

Podobnie wypowiedziała się Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor PR Mercedes-Benz Polska. – Wspomniane zmiany nie przekładają się automatycznie na współpracę z klientami. Warto dodać, że jeśli chodzi o samochody użytkowe, to Mercedes-Benz współpracuje z dwiema agencjami reklamowymi: Scholz & Friends i Swiift – powiedziała.

Do momentu zamknięcia tego wydania DS “MMP” nie udało nam się uzyskać komentarza od Frito Lay, kolejnego klienta Scholz & Friends.

Według Jacka Olechowskiego, współwłaściciela EMLabu – nowego większościowego właściciela Scholz & Friends – menedżerowie agencji są dopiero w trakcie spotkań z klientami i prezentowania im nowej sytuacji. – Zmiany, jakie zaistniały, dotyczą właściwie jedynie struktury właścicielskiej. Nie powinno to wpłynąć, i raczej nie wpłynie, na relację z klientami – mówi Olechowski.

Ze względu na to, iż EMLab to spółka notowana na New Connect, klienci S&F przed zamknięciem transakcji byli informowani o zmianach, ale dopiero teraz poznają ich szczegóły. – Dlatego też na pełne komentarze trzeba będzie poczekać do zakończenia naszych spotkań z klientami – dodaje Olechowski. (AMS)