Kraj

Zoom Advertising realizuje strategię dla Candy Polska

Agencja Zoom Advertising przygotowała i zrealizuje strategię komunikacji dla Candy Polska, producenta i dostawcy urządzeń AGD. Agencja została wybrana do...

Agencja Zoom Advertising przygotowała i zrealizuje strategię komunikacji dla Candy Polska, producenta i dostawcy urządzeń AGD.

Agencja została wybrana do realizacji ogólnopolskich działań komunikacyjnych z zakresu brand PR, równolegle z działaniami ATL, BTL i interactive.

– Opracowany przez Zoom Advertising zintegrowany ogólnopolski program informacyjny pt. “Candy – Przyjazne Innowacje” pozwala na wykorzystanie szeroko pojętych narzędzi public relations oraz korespondujących z nimi działań ATL, BTL i interactive. Spójność przedstawionej oferty zadecydowała o nawiązaniu współpracy z agencją Zoom – mówi Jan Okoń, dyrektor generalny Candy Polska.

Oprócz działań dla marki agencja zajmie się opracowaniem narzędzi corporate PR oraz komunikacji wewnętrznej.

Podpisana umowa obejmuje działania realizowane do grudnia br. Agencja została wybrana bez przetargu.

Zoom Advertising jest agencją reklamową typu full service, działającą na polskim rynku komunikacji marketingowej od 1998 roku. Zatrudnia blisko 40 osób w działach strategii, obsługi klienta (ATL, BTL, event, PR i interactive), kreacji oraz produkcji. Pracuje dla takich klientów, jak Polska Telefonia Cyfrowa, Abbott Laboratories, Aster, Candy, Unilever, Japan Tobacco International, Toshiba i Pierre Fabre Dermo-Cosmétique Polska (Avène), Jutrzenka Colian (Grześki). (BG)