Kraj

Anatol dla kobiet w ciąży i karmiących mam

Od połowy lutego do końca marca br. potrwa kampania reklamowa marki Anatol Delecta - zbożowej kawy ekspresowej do zaparzania w...

Od połowy lutego do końca marca br. potrwa kampania reklamowa marki Anatol Delecta – zbożowej kawy ekspresowej do zaparzania w saszetkach. Działania obejmą prasę, internet oraz dodatkowe aktywności prosprzedażowe.

Dla internautów zaplanowano konkurs na stronie www.delecta.pl. Do wygrania jest m.in. nowość marki Baby Vox – komplet mebli Magnolia.

Kampania o charakterze edukacyjnym i wizerunkowym ma na celu ekspozycję walorów kawy Anatol, takich jak brak kofeiny i naturalne składniki. W komunikacji podkreślono fakt zgodności produktu z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi, poparty udziałem w programie “Wiem, co wybieram” oraz pozytywną rekomendacją Polskiego Towarzystwa Dietetyki.

Adresatem działań są kobiety w ciąży i młode mamy karmiące piersią, które w tak ważnym momencie życia powinny ze szczególną troską zwrócić uwagę na dietę. Ze względu na specyfikę grupy docelowej dobrano nośniki komunikatu. Ogłoszenia reklamowe, wsparte insertem próbek kawy Anatol o smaku waniliowym, ukazują się w prasie parentingowej. W internecie kampania obejmie tematyczne portale dla rodziców oraz wyszukiwarkę Google.

Kampanii towarzyszyć będą działania prosprzedażowe. Na początek marca zaplanowano emisję limitowanej edycji Anatola klasycznego w rodzinnej puszce – 50 szt. saszetek (standardowe opakowania zawierają 20 i 35 szt.). Ponadto w czasie trwania kampanii zostanie zrealizowana promocja on-pack – do najpopularniejszych ciast Krówka i Karpatka Delecta producent dołączy saszetki kawy Anatol o smaku wanilii gratis.

Media do kampanii w prasie i internecie zakupił Starcom Next. Kreacje ogłoszeń prasowych oraz projekt opakowania Anatola w puszce opracowała agencja Lemon Tree. Za kreację w Internecie odpowiada agencja Tribal DDB. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications. (AMS)