Kraj

Visa rusza z "piłkarską" kampanią reklamową przed mundialem w RPA

Organizacja płatnicza Visa, która jest sponsorem Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej (FIFA), na trzy miesiące przed startem piłkarskich mistrzostw świata w...

Organizacja płatnicza Visa, która jest sponsorem Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej (FIFA), na trzy miesiące przed startem piłkarskich mistrzostw świata w RPA (będą się odbywać od 11 czerwca do 11 lipca) rusza z intensywnymi działaniami reklamowymi również w Polsce (o planach w całej Europie informowaliśmy w DS “MMP” z 17 lutego br.).

Niebawem ruszy piłkarska promocja, w ramach której każdy zakup opłacony kartą Visa będzie dawał szansę wyjazdu na finały do RPA.

Dynamiczny 30-sekundowy spot reklamowy przedstawiający podróż, jaką kibic futbolu – dzięki karcie Visa – odbywa pomiędzy swoim pokojem, gdzie na kanapie oglądał w telewizorze rozgrywki, a stadionem, na którym rozgrywany jest mecz z jego własnym udziałem, będzie emitowany w stacjach TV w okresie luty-kwiecień i ponownie w czerwcu br., a także w kinach, gdzie będzie wyświetlana jego dłuższa 60-sekundowa wersja. Równolegle będzie prowadzona także silna kampania w internecie.

Nowy spot wizerunkowy Visa autorstwa agencji Saatchi & Saatchi będzie emitowany w 16 krajach europejskich. Reżyserem jest Chris Palmer, tło muzyczne stanowi zaś utwór “Isla de Encarta” grupy The Pixies. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Mediaedge:cia.

Obecna kampania wizerunkowa to już trzecia odsłona w ramach strategii Visa Europe pod hasłem “Visa – żyje się lepiej”, kontynuująca wcześniejsze kampanie, które przedstawiały biegnącego na swój ślub mężczyznę oraz artystę tańca ulicznego Billa Shannona. Jest to jednocześnie pierwsza kampania Visa w ramach sponsoringu międzynarodowej federacji piłki nożnej FIFA. Visa ma umowę sponsorską z FIFA do 2014 r. (MB)