Organizacja płatnicza Visa, która jest sponsorem Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej (FIFA), na trzy miesiące przed startem piłkarskich mistrzostw świata w RPA (będą się odbywać od 11 czerwca do 11 lipca) rusza z intensywnymi działaniami reklamowymi również w Polsce (o planach w całej Europie informowaliśmy w DS “MMP” z 17 lutego br.).
Niebawem ruszy piłkarska promocja, w ramach której każdy zakup opłacony kartą Visa będzie dawał szansę wyjazdu na finały do RPA.
Dynamiczny 30-sekundowy spot reklamowy przedstawiający podróż, jaką kibic futbolu – dzięki karcie Visa – odbywa pomiędzy swoim pokojem, gdzie na kanapie oglądał w telewizorze rozgrywki, a stadionem, na którym rozgrywany jest mecz z jego własnym udziałem, będzie emitowany w stacjach TV w okresie luty-kwiecień i ponownie w czerwcu br., a także w kinach, gdzie będzie wyświetlana jego dłuższa 60-sekundowa wersja. Równolegle będzie prowadzona także silna kampania w internecie.
Nowy spot wizerunkowy Visa autorstwa agencji Saatchi & Saatchi będzie emitowany w 16 krajach europejskich. Reżyserem jest Chris Palmer, tło muzyczne stanowi zaś utwór “Isla de Encarta” grupy The Pixies. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Mediaedge:cia.
Obecna kampania wizerunkowa to już trzecia odsłona w ramach strategii Visa Europe pod hasłem “Visa – żyje się lepiej”, kontynuująca wcześniejsze kampanie, które przedstawiały biegnącego na swój ślub mężczyznę oraz artystę tańca ulicznego Billa Shannona. Jest to jednocześnie pierwsza kampania Visa w ramach sponsoringu międzynarodowej federacji piłki nożnej FIFA. Visa ma umowę sponsorską z FIFA do 2014 r. (MB)