Kraj

Barbara Krug odpowiada za rozwój badań w Gemiusie

Do Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych Grupy Gemius dołączyła Barbara Krug, która objęła nowo utworzone stanowisko business development directora. Zajmuje się...

Do Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych Grupy Gemius dołączyła Barbara Krug, która objęła nowo utworzone stanowisko business development directora. Zajmuje się rozwojem oferty badań marketingowych firmy, wsparciem merytorycznym zespołu oraz nawiązywaniem relacji i opieką nad kluczowymi klientami.

Do zadań Barbary Krug należy m.in. poszerzanie oferty firmy o nowe produkty – tradycyjne badania realizowane przy wykorzystaniu najnowszych internetowych technik badawczych.

– Rynek badań marketingowych realizowanych online będzie wzrastał z każdym rokiem, a my chcemy być jego liderem. Wiedza i doświadczenie badawcze i menedżerskie Barbary Krug są bardzo mocnym wzmocnieniem naszej firmy – skomentował Jarosław Pawlak, wiceprezes ds. badań w Gemius SA.

Barbara Krug jest związana z branżą badań marketingowych od 12 lat. Karierę zawodową zaczynała w 1998 roku w SMG/KRC (obecnie Millward Brown SMG/KRC). W 2006 roku dołączyła do Ipsosu, gdzie była szefem zespołu badań ilościowych. Współtworzyła, a następnie pełniła funkcję dyrektora Ipsos Marketing – ponad 50-osobowej struktury specjalizującej się w realizacji kompleksowych (zarówno ilościowych, jak i jakościowych) badań marketingowych. W szczególności była odpowiedzialna za wprowadzanie produktów Ipsos Marketing na polski rynek.

Barbara Krug jest absolwentką matematyki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz doktorem matematyki w Instytucie Matematycznym Polskiej Akademii Nauk.

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych jest agencją badawczą specjalizującą się w realizacji ilościowych badań rynkowych, marketingowych oraz badań wspomagających zarządzanie zasobami ludzkimi. (TWI)