Do Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych Grupy Gemius dołączyła Barbara Krug, która objęła nowo utworzone stanowisko business development directora. Zajmuje się rozwojem oferty badań marketingowych firmy, wsparciem merytorycznym zespołu oraz nawiązywaniem relacji i opieką nad kluczowymi klientami.
Do zadań Barbary Krug należy m.in. poszerzanie oferty firmy o nowe produkty – tradycyjne badania realizowane przy wykorzystaniu najnowszych internetowych technik badawczych.
– Rynek badań marketingowych realizowanych online będzie wzrastał z każdym rokiem, a my chcemy być jego liderem. Wiedza i doświadczenie badawcze i menedżerskie Barbary Krug są bardzo mocnym wzmocnieniem naszej firmy – skomentował Jarosław Pawlak, wiceprezes ds. badań w Gemius SA.
Barbara Krug jest związana z branżą badań marketingowych od 12 lat. Karierę zawodową zaczynała w 1998 roku w SMG/KRC (obecnie Millward Brown SMG/KRC). W 2006 roku dołączyła do Ipsosu, gdzie była szefem zespołu badań ilościowych. Współtworzyła, a następnie pełniła funkcję dyrektora Ipsos Marketing – ponad 50-osobowej struktury specjalizującej się w realizacji kompleksowych (zarówno ilościowych, jak i jakościowych) badań marketingowych. W szczególności była odpowiedzialna za wprowadzanie produktów Ipsos Marketing na polski rynek.
Barbara Krug jest absolwentką matematyki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz doktorem matematyki w Instytucie Matematycznym Polskiej Akademii Nauk.
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych jest agencją badawczą specjalizującą się w realizacji ilościowych badań rynkowych, marketingowych oraz badań wspomagających zarządzanie zasobami ludzkimi. (TWI)