Kraj

MRM realizuje kampanię internetową "Duetów" Wedla

Agencja interaktywna MRM Worldwide z Grupy McCann realizuje kampanię internetową czekolad dwusmakowych "Duety" marki Wedel (o wprowadzeniu produktu na rynek...

Agencja interaktywna MRM Worldwide z Grupy McCann realizuje kampanię internetową czekolad dwusmakowych “Duety” marki Wedel (o wprowadzeniu produktu na rynek pisaliśmy w DS “MMP” 13 stycznia br.).

Kampania obejmuje serwis WWW Owocoweduety.pl (serwis zawiera informacje o produktach i grę, w której można wcielić się w wybrany owoc i kierować jego krokami, powtarzając sekwencję w coraz to szybszych i bardziej skomplikowanych rytmach) oraz serwisy Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, O2.pl, Pudelek.pl, Nasza-klasa.pl i Fotka.pl. Działania potrwają do 14 marca br.

Agencja zdobyła zlecenie po wygranym przetargu. Media planował i kupił dom mediowy ZED Digital. (TWI)