M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

WAKACYJNA PROMOCJA TYTUŁÓW WNĘTRZARSKICH MURATORA

Serwis Dzienny | 12 lipca 2001, 00:00

Wydawnictwo Murator wykorzystuje miesiące wakacyjne do promocji swoich miesięczników wnętrzarskich "M jak mieszkanie" i "Dobrego Wnętrza". Koncepcja promocji powstała w...

Wydawnictwo Murator wykorzystuje miesiące wakacyjne do promocji swoich miesięczników wnętrzarskich "M jak mieszkanie" i "Dobrego Wnętrza". Koncepcja promocji powstała w Muratorze. "M jak mieszkanie" dwa razy w tygodniu jest dołączany do "Super Expressu", sprzedawanego na plażach, deptakach i w nadmorskich pubach. W lipcu br. do dziennika trafia wydanie czerwcowe "M jak mieszkanie", w sierpniu br. Đ kolejne. Promocja magazynu ma na celu wzmocnienie wizerunku pisma i dłogofalowy wzrost sprzedaży. "M jak mieszkanie" oraz "Dobre Wnętrze" są także od 9 lipca br. eksponowane w sklepie IKEA na warszawskim Targówku. Ponadto "Dobre Wnętrze" nawiązało współpracę z Cyfrą Plus/Canal Plus. Wszyscy abonenci Cyfry Plus/Canal Plus, którzy zdecydują się na zmianę formy płatności za usługę (karta płatnicza lub polecenie zapłaty), otrzymają w prezencie trzymiesięczną prenumeratę wybranego magazynu (poza "Dobrym Wnętrzem" można wybrać także "Playboya" albo "Voyage"). Akcja promocyjna komunikowana jest za pośrednictwem ulotek (do końca września otrzyma je 40 tys. abonentów Cyfry Plus/Canal Plus), stron internetowych Cyfry, telegazety Canal Plus i spotów reklamowych na antenie. Abonenci, którzy po trzech miesiącach wykupią roczną prenumeratę "Dobrego Wnętrza" bezpośrednio u wydawcy, otrzymają w prezencie płytę DVD z kinowym hitem 2001. W I kwartale br. średni nakład "M jak mieszkanie" wyniósł 250 tys. 893 egzemplarzy, a rozpowszechnianie płatne średnio Đ 189 tys. 346, zaś średni nakład "Dobrego Wnętrza" wyniósł 50 tys. 426 egzemplarzy, a rozpowszechnianie płatne średnio Đ 27 tys. 316. (ZKDP). (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,