M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Roczne przychody Carrefoura spadły o 1 proc., do 87,4 mld euro, będzie retusz strategii

Serwis Dzienny | 24 lutego 2010, 06:45

Przychody sieci handlowej Carrefour w 2009 r. spadły o 1 proc., do 87,4 mld euro. Komentując ten wynik, kierownictwo firmy...

Przychody sieci handlowej Carrefour w 2009 r. spadły o 1 proc., do 87,4 mld euro. Komentując ten wynik, kierownictwo firmy stwierdziło, że nie będzie szukać przyczyn w tym, co wydarzyło się w ub.r., ale woli rozmawiać o nadchodzących sześciu miesiącach.

Biznes sieci rośnie najbardziej dynamicznie w Ameryce Łacińskiej. W Europie Carrefour chce wprowadzić korekty w swojej strategi. We Francji wyraźniej akcentowane będą promocje cenowe. Nacisk położony zostanie na marki własne tej sieci, a promocja obejmie około 430 produktów.

Globalnie w 2009 r. sieć zainwestowała 600 mln euro w projekty promocji cenowych. W br. te wydatki mają być zredukowane. Kierownictwo sieci Carrefour przewiduje, że niebawem Chiny i Brazylia będą rynkami, na których biznes będzie rozwijał się najszybciej. (WARC News)

Czytaj więcej na temat: