M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Media interaktywne "nowym mainstreamem" według Randalla Rothenberga

Serwis Dzienny | 24 lutego 2010, 06:45

Media interaktywne stają się "nowym mainstreamem" w Stanach Zjednoczonych, ale cały czas są potrzebne działania mające utrwalić ich pozycję -...

Media interaktywne stają się "nowym mainstreamem" w Stanach Zjednoczonych, ale cały czas są potrzebne działania mające utrwalić ich pozycję - powiedział Randall Rothenberg, prezydent i CEO IAB, podczas corocznego spotkania Annual Leadership Meeting.

Rothenberg ostrzegł jednak, że branża digital musi cały ulepszać obsługę klientów. Zacytował badania przeprowadzone przez IAB i firmę Bain & Co. wśród 700 marketerów, z których wynika, że przedstawiciele branży digital są postrzegani jako mało elastyczni w zaspokajaniu potrzeb reklamodawców. ("WARC")

Czytaj więcej na temat: , ,