Kraj

Interia.pl udostępnia treści wydawcy "The New York Timesa"

Portal Interia.pl rozpoczął współpracę z The New York Times Company, wydawcą "The New York Times". Dzięki niej udostępnia najbogatszą (według...

Portal Interia.pl rozpoczął współpracę z The New York Times Company, wydawcą “The New York Times”. Dzięki niej udostępnia najbogatszą (według Interii) w polskim internecie ofertę publikacji firmowanych tą uznaną prasową marką. Umowa rozszerzyła także zasoby materiałów proponowanych przez portal o treści niedostępne dotychczas na polskim rynku.

Publikacje udostępniane przez wydawcę “The New York Timesa” znajdują się w specjalnej zakładce w serwisie Fakty pod adresem Fakty.interia.pl/new-york-times i są dostępne z poziomu strony głównej portalu. Użytkownicy znajdą tam interesujące teksty dziennikarzy i publicystów “The New York Timesa” oraz publikowane na łamach tego pisma artykuły znaczących osobistości świata polityki, biznesu i mediów. W ofercie znajdują się zarówno teksty o tematyce gospodarczej, jak i społecznej oraz lifestyle’owej. Interia.pl ma ponadto prawa do wykorzystywania treści “The International Herald Tribune” tego samego wydawcy.

W ramach umowy Interia.pl uzyskała również dostęp m.in. do publikacji magazynu “Esquire”. Oferta portalu wzbogacona została także o porady kulinarne, które sygnują Martha Stewart i Nigella Lawson. Nowością jest prowadzony przez Chandlera Burra ranking zapachów.

– Udostępniając materiały “The New York Timesa”, umożliwiamy internautom zapoznanie się z dziennikarstwem i publicystyką na najwyższym, światowym poziomie, podejmującymi zagadnienia o charakterze globalnym i uniwersalnym. Mamy nadzieję, że przełoży się to na większe zainteresowanie czytelników problematyką międzynarodową podejmowaną w polskich mediach sporadycznie i nader powierzchownie – skomentował Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interia.pl. (TWI)