M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hertz wybrał Initiative do obsługi programu lojalnościowego

Serwis Dzienny | 25 lutego 2010, 06:45

Hertz, międzynarodowa firma zajmująca się wynajmem samochodów, wybrała w drodze przetargu dom mediowy Initiative do obsługi jej programu lojalnościowego pod...

Hertz, międzynarodowa firma zajmująca się wynajmem samochodów, wybrała w drodze przetargu dom mediowy Initiative do obsługi jej programu lojalnościowego pod hasłem "World on Wheels". Zarówno jego szczegóły, jak i nazwy pozostałych agencji nie zostały ujawnione. Prawdopodobnie uczestniczyła w nim również dotychczas obsługująca Hertz w tym zakresie agencja Tradedoubler.

W 2008 roku Hertz przekazał wart 20 mln funtów budżet reklamowy i BTL-owy agencji Iris Worldwide, która zajęła się obsługą paneuropejskiego budżetu tej firmy. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , ,