M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hand Made zmienia pozycjonowanie i planuje stworzenie spółki interaktywnej

Serwis Dzienny | 25 lutego 2010, 06:45

Hand Made Together - to teraz pełna nazwa agencji reklamowej Hand Made. Firma zmieniła identyfikację wizualną, a w najbliższym czasie...

Hand Made Together - to teraz pełna nazwa agencji reklamowej Hand Made. Firma zmieniła identyfikację wizualną, a w najbliższym czasie stworzy spółkę do realizacji działań interaktywnych, poszerzy dział strategii i zakres usług BTL.

Nazwa Hand Made Together ma wyrażać sposób myślenia i pracy agencji, która tworzy zespoły projektowe poświęcone poszczególnym projektom lub klientom. Jak mówi Marcin Andruchów, new business manager Hand Made, chodzi o zasadę podwójnych teamów, według której do każdego projektu firma kieruje dwa teamy - główny i wspierający - które równolegle pracują przy innym projekcie, tyle tylko że zamieniają się funkcjami. -

Taki system pracy jest niezwykle efektywny, bo gwarantuje szybką reakcję, równy dostęp do informacji w zespole i wzajemne inspirowanie się czy uczenie - mówi Karolina Reimus, odpowiedzialna w Hand Made za strategię.

Wraz w wprowadzeniem nowego pozycjonowania Hand Made odświeżyła również swoją identyfikację wizualną (nowa kolorystyka, odświeżony logotyp i wprowadzenie znaku graficznego - nakładających się na siebie dłoni), zapowiada stworzenie spółki interaktywnej, poszerzenie działu strategii, zakresu usług BTL i poprawę jakości obsługi klienta. Przedstawiciele agencji nie podają szczegółów na ten temat. - Celem na rok 2009 była organizacja wewnętrzna firmy. Rok bieżący poświęcimy na usprawnienie komunikacji i efektywności współpracy z klientem. Wszystkie nasze bieżące działania i wdrożenia mają na celu stworzenie elastycznej oferty obejmującej różnorodne działania komunikacyjne i w pełni zaspokajającej potrzeby klientów - mówi Artur Lalewicz, współwłaściciel agencji odpowiedzialny za obsługę klienta.

Hand Made to agencja reklamowa typu full service działająca na ryku od czterech lat. Klientami agencji są: Akzo Nobel (Dulux), apteki Dbam o Zdrowie, Bakoma (7 Zbóż, Bakuś, Polskie Smaki, Premium, Satino), Bioderma, Berlin Chemie (Flavamed), Grupa Żywiec (Strong), Kofola (Hoop Cola, Arctic, Jupi), Nordea Bank Polska, Ozone Laboratories Polska i Lakma. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,