M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KONIEC RESTRUKTURYZACJI DOMU MEDIOWEGO QUANTUM MEDIA

Serwis Dzienny | 13 lipca 2001, 00:00

Wśród działających w Polsce agencji reklamowych i domów mediowych należących do Omnicom Group nastąpiły istotne przesunięcia budżetów reklamowych. Agencja reklamowa...

Wśród działających w Polsce agencji reklamowych i domów mediowych należących do Omnicom Group nastąpiły istotne przesunięcia budżetów reklamowych. Agencja reklamowa Hager zdecydowała się przekazać obsługę mediową budżetów Raiffeisen Bank Polska oraz Campiny Polska do domu mediowego Media Direction. Podobnie uczyniła agencja reklamowa TBWA, która przesunęła do niego część budżetu Michelina, dotyczącego planowania mediów. "Pozyskane przez nas w ten sposób budżety stanowią mniej niż 5 proc. naszych ogólnych obrotów" - powiedział Paweł Sawicki, dyr. generalny Media Direction. Klienci ci byli do tej pory obsługiwani przez utworzony wspólnie przez Hagera i TBWA dom mediowy Quantum Media. Przesunięciom budżetowym towarzyszyły zmiany personalne. Do Media Direction trafił w ślad za przekazywanymi budżetami Jakub Bielerzewski, obecnie media manager w tym domu mediowym. Wcześniej z Quantum Media do Media Direction przeszedł Grzegorz Wabia, który obecnie również jest media managerem, jednak nie pracuje przy obsłudze przesuniętych budżetów. Z firmy odeszła także Monika Reszka, dyr. mediów, wraz ze swoją asystentką Aleksandrą Czubą. W Quantum Media przestała także pracować dotychczasowy kierownik biura Jagna Mądra. Obecny zarząd tego domu mediowego stanowią: Władysław Krakowiak, dyr. obsługi klienta TBWA, Piotr Batogowski, dyr. generalny Hagera, i Tomasz Wikliński, dyr. finansowy TBWA. Obsługą pozostałych budżetów, czyli Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM) oraz firm Bic i Felix, opiekuje się Marek Racławski pozyskany w czerwcu br. z PanMedia Western. "Przeniesienia budżetów są efektem optymalizacji kosztów i oszczędności poczynionych w Quantum Media - powiedział Władysław Krakowiak. - To efekt decyzji biznesowej, niewynikającej z redukcji czy jakiejkolwiek próby zamykania tego domu mediowego. Firma pozyskuje nowe budżety mediowe, m.in. Cadbury, z którym podpisujemy właśnie umowę". Tomasz Wikliński dodaje, że wszystkie te zmiany zamknęły definitywnie proces restrukturyzacji Quantum Media. (MM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,