M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BOLS SPORT & TRAVEL ZMIENIŁ AGENCJĘ PUBLIC RELATIONS

Serwis Dzienny | 13 lipca 2001, 00:00

Spółka Bols Sport & Travel (BS&T), jeden z projektów firmy alkoholowej Unicom Bols Group, zakończyła trwającą dwa i pół roku...

Spółka Bols Sport & Travel (BS&T), jeden z projektów firmy alkoholowej Unicom Bols Group, zakończyła trwającą dwa i pół roku współpracę w zakresie działań public relations z McCann-Ericsson Group (budżet ten był obsługiwany przez należącą do grupy firmy PRisma Communications). Budżet trafił bez przetargu do niezależnej grupy konsultantów działających pod nazwą Questia PR Consultants. W jej skład wchodzą Hanna Dymek (właściciel Questia PR, wcześniej dyrektor zlikwidowanej firmy Burson-Marsteller), Michał Sagatowski (właściciel MS Media) i Magdalena Marzec-Mróz (właściciel Media Metropolis, wcześniej szefowa należącej do grupy Grey firmy PR GCI). Grupie tej powierzono realizację projektów PR związanych z regatami Sydney-Hobart oraz cyklu wyścigów przygotowawczych do tej imprezy organizowanych pod nazwą Bols Maxi Cup. Przedstawiciele BS&T odmówili podania informacji o przyczynach zmian obsługującej ich agencji i wysokości budżetu PR. Budżety strategiczno-kreatywne oraz mediowe nadal będą obsługiwane przez agencję reklamową McCann-Erickson i dom mediowy Universal McCann. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,