Spółka Bols Sport & Travel (BS&T), jeden z projektów firmy alkoholowej Unicom Bols Group, zakończyła trwającą dwa i pół roku...
Spółka Bols Sport & Travel (BS&T), jeden z projektów firmy alkoholowej Unicom Bols Group, zakończyła trwającą dwa i pół roku współpracę w zakresie działań public relations z McCann-Ericsson Group (budżet ten był obsługiwany przez należącą do grupy firmy PRisma Communications). Budżet trafił bez przetargu do niezależnej grupy konsultantów działających pod nazwą Questia PR Consultants. W jej skład wchodzą Hanna Dymek (właściciel Questia PR, wcześniej dyrektor zlikwidowanej firmy Burson-Marsteller), Michał Sagatowski (właściciel MS Media) i Magdalena Marzec-Mróz (właściciel Media Metropolis, wcześniej szefowa należącej do grupy Grey firmy PR GCI). Grupie tej powierzono realizację projektów PR związanych z regatami Sydney-Hobart oraz cyklu wyścigów przygotowawczych do tej imprezy organizowanych pod nazwą Bols Maxi Cup. Przedstawiciele BS&T odmówili podania informacji o przyczynach zmian obsługującej ich agencji i wysokości budżetu PR. Budżety strategiczno-kreatywne oraz mediowe nadal będą obsługiwane przez agencję reklamową McCann-Erickson i dom mediowy Universal McCann. (AMS)
Czytaj więcej na temat: McCann-Erickson, Universal McCann, Sagatowski Michał, Dymek Hanna, Marzec-Mróz Magdalena, MS Media, Bols Sport & Travel, Media Metropolis, PRisma Communications, Questia