Kraj

Michał Kępiński zajmie się rozwojem marki Reebok

Michał Kępiński objął stanowisko brand activation managera marki Reebok w Adidas Poland. Jest to nowa funkcja w strukturach firmy. Zajmie...

Michał Kępiński objął stanowisko brand activation managera marki Reebok w Adidas Poland. Jest to nowa funkcja w strukturach firmy. Zajmie się rozwojem sprzedaży oraz wartości marki Reebok na polskim rynku. Kępiński we współpracy z działem marketingu Reebok Market East będzie odpowiedzialny za decyzje związane z produktem, polityką cenową oraz działania promocyjne dla tego brandu. Będzie raportować do Artura Czerwonogrodzkiego, country managera Adidas Group w Polsce.

Przez ostatnie 2,5 roku pracował w Hoop Polska (Grupa Kofola) na stanowisku product managera oraz brand managera dla marki Hoop Cola. Poprzednio w agencji Streetcom był odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów praz planowanie kampanii marketingowych. (JD)