M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Amerykanki więcej korzystają z sieci po urodzeniu dziecka

Serwis Dzienny | 1 marca 2010, 06:45

Amerykanki więcej korzystają z sieci po urodzeniu dziecka - wynika z badań firmy eMarketer. Około 32 proc. mam deklaruje zwiększenie...

Amerykanki więcej korzystają z sieci po urodzeniu dziecka - wynika z badań firmy eMarketer. Około 32 proc. mam deklaruje zwiększenie aktywności w internecie, a 29 proc. korzysta z internetu rzadziej. Aż 33 proc. częściej odwiedza portale społecznościowe. Z kolei 46 proc. młodych matek mniej czyta prasy, a tylko 2 proc. twierdzi, że czyta więcej po urodzeniu dziecka. Zmniejsza się także konsumpcja takich mediów jak radio i telewizja. W USA matki kontrolują około 80 proc. budżetów domowych, co przekłada się na kwotę 1,7 biliona dolarów. ("Media & Marketing Global")

Czytaj więcej na temat: