Kraj

Media Regionalne wprowadzają pakiety Free

Biuro reklamy Mediów Regionalnych wprowadza do oferty dwa pakiety reklamowe. Pierwszy z nich to pakiet Free, który umożliwia klientom zakup...

Biuro reklamy Mediów Regionalnych wprowadza do oferty dwa pakiety reklamowe. Pierwszy z nich to pakiet Free, który umożliwia klientom zakup kampanii realizowanej w tytułach bezpłatnych wydawnictwa. Drugi – pakiet Free+ – obejmuje dodatkowo tytuły partnerskie należące do Edytor oraz Express Media. W zależności od formatu reklamy cena nowych pakietów jest niższa od sumy indywidualnego zakupu o od 15 do 38 proc.

Jak mówi Anna Żydowicz, dyr. biura reklamy Mediów Regionalnych, kolejne nowe pakiety wprowadzane są w celu ułatwienia planowania kampanii w tytułach regionalnych, ponieważ poprawiają efektywność zakupu oraz zmniejszają koszty dotarcia. Obecnie w ofercie wydawnictwa funkcjonują: Pakiet 13, Pakiet 21, Pakiet Zdrowie oraz Pakiet Sport.

W portfolio Mediów Regionalnych są takie bezpłatne tytuły, jak: “MM Lublin”, “MM Szczecin”, “Teraz Białystok”, “Teraz Gorzów”, “Teraz Kielce”, “Teraz Koszalin”, “Teraz Radom”, “Teraz Opole”, “Teraz Rzeszów”, “Teraz Słupsk”, “Teraz Toruń”. Łączny nakład wydania czwartkowego tytułów “Teraz” i “MM”  to 282,5 tys. egz.

Pakiet Free+ oferuje dotarcie reklamowe do mieszkańców 14 miast. Łączny nakład czwartkowego wydania tytułów objętych tym pakietem to 384,5 tys. egz. Reklamy w wymienionych pakietach można zakupić w wydaniu czwartkowym. (JD)