Kraj

Peklimar startuje z kampanią parówek Szczęśliwa Siódemka

Z początkiem marca pod hasłem "Spróbuj szczęścia" rusza launchowa kampania promocyjna parówek marki Szczęśliwa Siódemka należącej do firmy Peklimar. Działania...

Z początkiem marca pod hasłem “Spróbuj szczęścia” rusza launchowa kampania promocyjna parówek marki Szczęśliwa Siódemka należącej do firmy Peklimar. Działania reklamowe zaplanowane są do początku maja. Za ich realizację (koncepcję, kreację i egzekucję kampanii przez WWW, materiały POS i spot telewizyjny) odpowiada Soul and Mind Group, która zdobyła ten budżet w przetargu w ubiegłym roku.

Do zadań agencji należało stworzenie kompleksowej strategii oraz zbudowanie nowego brandu, który odegrałby istotną rolę w portfolio Peklimaru. Założenia obejmowały zbudowanie dystrybucji i czołowej pozycji wśród marek konkurencyjnych oraz zapewnienie stabilnej obecności w handlu nowoczesnym. Wynikiem prac było powstanie marki parówek Szczęśliwa Siódemka.

Kampania promocyjna jest kolejnym etapem wprowadzania marki na rynek i skupia się na zbudowaniu trialu i przedstawieniu odbiorcom wartości świata Szczęśliwej Siódemki. Aktywności telewizyjne obejmują: TVP1, TVP2, Polsat i TVN. Planowaniem i zakupem mediów do kampanii Peklimar zajmuje się we własnym zakresie. (AMS)