Kraj

NAM wprowadza do emisji autopromocyjny spot stereo 3D

Od 5 marca w blokach reklamowych przed seansami filmów trójwymiarowych w kinach Cinema City będzie można zobaczyć 15-sekundową reklamę własną...

Od 5 marca w blokach reklamowych przed seansami filmów trójwymiarowych w kinach Cinema City będzie można zobaczyć 15-sekundową reklamę własną New Age Media w postaci trójwymiarowego spotu stereoskopowego 3D (tzw. stereo 3D lub s3D). Spot został zrealizowany w całości w technologii stereoskopowej. Powstał we współpracy z domem postprodukcyjnym The Chimney Pot.

– Spoty stereo 3D to atrakcyjna i nowa forma reklamy, która będzie funkcjonować obok klasycznych już form, takich jak emisje spotów 2D oraz działań typu off-screen czy ambient. Pewną barierą w rozpowszechnieniu się trójwymiarowych reklam jest relatywnie wysoki koszt produkcji oraz fakt, iż spektakularny efekt 3D najlepiej widać 
w animacji, czego nasz spot jest dobrym przykładem – mówi Bianka Pawlewska, international director w NAM.

New Age Media jest największym domem sprzedaży reklamy kinowej w Polsce. Obecnie oferta NAM obejmuje łącznie 472 sale w multipleksach Cinema City, kinach Orange IMAX oraz kinach sieci Helios i Kinoplex zlokalizowanych w 36 miastach Polski. (AMS)