M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Facebook, Mercedes i chiński Li Ning to "marki jutra" według Credit Suisse

Serwis Dzienny | 3 marca 2010, 06:45

Według banku inwestycyjnego Credit Suisse wśród największych "marek jutra" znajdą się serwis społecznościowy Facebook, producent aut Mercedes-Benz oraz chiński producent...

Według banku inwestycyjnego Credit Suisse wśród największych "marek jutra" znajdą się serwis społecznościowy Facebook, producent aut Mercedes-Benz oraz chiński producent odzieży sportowej Li Ning.

Według analityków banku te marki są silne na "dzisiejszych rynkach przytłaczającego wyboru opcji i oferują konsumentom obiecaną jakość i możliwość wyrażenia siebie". Ich zdaniem produkty, które odniosły największy sukces, kierowały się w rozwoju pięcioma zasadami: "rośnij", "uderz w mur", "przekształcaj się i rozprzestrzeniaj", "dominuj" oraz "reinwestuj".

Poza wspomnianym Li Ning analitycy Credit Suisse jako "marki przyszłości" wskazali także: e-commerce'owy serwis BtoB Alibaba, największego chińskiego producenta dań gotowych Tingyi, China Merchants Bank, Commercial Aircraft Corporation of China i Tsingtao Brewery.

Z kolei w Indiach wybijają się Indian Hotels oraz samochodowo-finansowy holding Mahindra & Mahindra.

Wśród południowokoreańskich firm analitycy wskazali na koncern mleczarski Yakult Honsha, sieć sklepów z ubraniami Uniqlo oraz Hyundaia.

Na liście znalazły się także koncern mleczarski Almarai z Bliskiego Wschodu, południowoafrykański bank Capitec oraz MercadoLibre - południowoamerykański partner eBaya.

W USA oprócz wspomnianego Facebooka analitycy Credit Suisse wyróżnili Amazon i Apple, natomiast z marek europejskich oprócz Mercedesa w "awangardzie jutra" znalazły się szwajcarski bank Julius Baer i tamtejsza marka zegarków Swatch. ("WARC")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,