Kraj

W EDIPRESSE POLSKA ZMIANY ORGANIZACYJNE I STRUKTURALNE

W wydawnictwie Edipresse Polska nastąpiły zmiany w strukturze działu marketingu. Izabela Bochenek, dyrektor działu, nazwała proces "odpowiedzią na rosnące i...

W wydawnictwie Edipresse Polska nastąpiły zmiany w strukturze działu marketingu. Izabela Bochenek, dyrektor działu, nazwała proces “odpowiedzią na rosnące i zróżnicowane potrzeby reklamodawców i innych parnterów”. Katarzyna Bem została dyrektorem public relations Edipresse Polska. Jest to całkiem nowa sekcja w wydawnictwie. Katarzyna Bem związana jest z Edipresse od czerwca 1999 r. Ostatnio była dyrektorem działu promocji i reklamy grupy czasopism skupionych wokół “Vivy!” (dwutygodnik “Viva!”, miesięcznik “Dom & Wnętrze”). Wcześniej pełniła m.in. funkcję dyrektora promocji w Marquard Media. Agnieszka Kozak została brand managerem “Vivy!”. Ostatnio w Edipresse była specjalistą ds. promocji “Blasku”, a wcześniej m.in. account managerem w firmie NBS Public Relations. Małgorzata Franke awansowała z funkcji asystentki działu promocji “Vivy!” na stanowisko specjalisty ds. promocji magazynu o zdrowiu “Vita”. Andrzej Matuszczyk został szefem zespołu sprzedaży reklam miesięcznika “Dom & Wnętrze”. W Edipresse wcześniej był specjalistą ds. reklamy w “Blasku”. Ma za sobą pracę w roli mediaplanera w domach mediowych Media Direction i MediaVest. Anna Orłowska została natomiast specjalistą ds. reklamy w “Vivie!”. Ostatnio była na tym samym stanowisku w “Blasku”, a z Edipresse związana jest od wiosny 1998 r. Aleksandra Urbańska została dyrektorem sekcji sponsoringu, nowo powstałej w strukturze tzw. grupy “Viva!”. Aleksandra Urbańska ostatnio była dyrektorem działu sprzedaży reklam “Blasku”. W Edipresse pracuje od lutego 1997 r. (KP)