Kraj

AGENCJA IMAGE ART ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ Z FIRMĄ BOSCH

Agencja Image Art wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego kampanii promocyjnej firmy Bosch Elektronarzędzia. Kampania połączona z promocją wszystkich produktów...

Agencja Image Art wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego kampanii promocyjnej firmy Bosch Elektronarzędzia. Kampania połączona z promocją wszystkich produktów firmy (narzędzia dla majsterkowiczów, dla profesjonalistów, osprzęt do narzędzi i sprzętu ogrodniczego) rozpocznie się we wrześniu lub październiku br. i będzie wykorzystywała prasę i radio. Media zaplanuje i kupi dom mediowy Effective Media, związany z agencją Image Art. Szczegóły promocji ani budżet kampanii nie zostały ujawnione. W przetargu uczestniczyła również agencja TJ Partner, która wcześniej obsługiwała Boscha Elektronarzędzia, a także agencja Dialog Galicja, należąca obecnie w 65 proc. do Euro RSCG. “Wybraliśmy agencję Image Art, ponieważ najbardziej odpowiadała nam koncepcja strategii i kreacji zaproponowana przez tę agencję” – powiedziała Agnieszka Janicka, rzecznik prasowy Bosch Elektronarzędzia. Konkurentami Boscha Elektronarzędzia w tym segmencie rynku są m.in.: Metabo, Makita, Hilti, Black & Decker, Al-ko, Flimno i American Tools. Agencja Image Art wygrała już w tym roku przetargi na obsługę: soków Fortuna (Agros Holding SA), Intenational Paper Kwidzyn i Goodyear Dunlop Polska. (PR)