Kraj

Biuro reklamy TVN Warszawa i City Channel wprowadzają wspólny pakiet

Biuro reklamy TVN Warszawa oraz City Channel SA wprowadzają do oferty wspólny pakiet reklamowy. W jego skład wchodzi emisja spotów na...

Biuro reklamy TVN Warszawa oraz City Channel SA wprowadzają do oferty wspólny pakiet reklamowy. W jego skład wchodzi emisja spotów na antenie TVN Warszawa oraz w autobusach miejskich na nośnikach City Channel. Wspólny pakiet ma wzmocnić siłę spotów reklamowych na rynku warszawskim. Zdaniem pomysłodawców oferta ma łączyć zalety jakościowej telewizji lokalnej oglądanej w domu oraz mediów dostępnych w komunikacji miejskiej. Spoty emitowane w autobusach można za pomocą systemu GPS wyświetlać w określonych lokalizacjach na trasie autobusu.

Wspólny pakiet sprzedają oba biura reklamy. Cena pakietu reklamowego 100 spotów 30-sekundowych w TVN Warszawa i 100 spotów 30-sekundowych przez 10 dni 4 razy na godzinę (średnia liczba emisji spotów to 16,8 tys.) w autobusach wynosi 50,6 tys. zł netto, a w ofercie pakietowej – 27,6 tys. zł netto. Z kolei pakiet reklamowy obejmujący 100 spotów 30-sekundowych w TVN Warszawa i 10 tys. spotów geotargetowanych (wokół wskazanych lokalizacji) wynosi 54,5 tys. zł netto (cennikowo) i 30,1 tys. zł netto (w pakiecie). Podobne projekty pakietowe biuro reklamy TVN Warszawa przygotowało na potrzeby nośników Infoscreen (Stroer) w metrze. (PM)