Kraj

Believe autorem kreacji nowej kampanii Hondy

Agencja reklamowa Believe przygotowała kreację najnowszej kampanii reklamowej dla Honda Auto Poland. To wynik wygranego przetargu dotyczącego obsługi tej jednej...

Agencja reklamowa Believe przygotowała kreację najnowszej kampanii reklamowej dla Honda Auto Poland. To wynik wygranego przetargu dotyczącego obsługi tej jednej kampanii. Brały w nim udział co najmniej dwie agencje.

Wizerunkowe i produktowe działania reklamowe obejmują prasę i internet (za działania w internecie odpowiada Hypermedia). Dotyczą promocji odświeżonego modelu CR-V 2010. Prowadzone są pod hasłem “Ambitna bestia – lepsza, silniejsza, bogatsza”.

Reklama prasowa obejmuje: prasę lokalną, ogólnopolskie dzienniki oraz magazyny. Kampania potrwa dwa miesiące. Do czasu zamknięcia tego wydania DS “MMP” nie udało nam się ustalić, kto odpowiada za planowanie i zakup mediów dla Hondy. (BG)