Dom produkcyjny Timecode przygotował film wizerunkowy dla Gatty. Produkcja jest częścią kampanii promującej najnowszą kolekcję ubrań marki Gatta, którą zaprojektowała modelka, prezenterka i stylistka Joanna Horodyńska.
Horodyńska, dla której był to debiut jako projektantki, opowiada o swoim podejściu do mody i o powodach, dla których zdecydowała się na kolejny krok w rozwijaniu modowej pasji. Odsłania kulisy swojej pracy, mówi o inspiracjach, dzieli się swoimi pomysłami na podejście do aranżowana strojów z kolekcji.
Reżyserem i operatorem filmu jest Michał Englert. Spot pokazywany będzie na stronie internetowej Gatty, w salonach sprzedaży oraz w internecie, m.in. w kanale YouTube przez cały okres sprzedaży kolekcji wiosna/lato 2010.
Spot powstał w Timecode – w dziale produkcji i utworzonym kilka miesięcy temu dziale kreatywnym.
W realizację tego projektu nie była zaangażowana żadna agencja reklamowa. (AMS)