Kraj

Timecode przygotował film wizerunkowy dla Gatty

Dom produkcyjny Timecode przygotował film wizerunkowy dla Gatty. Produkcja jest częścią kampanii promującej najnowszą kolekcję ubrań marki Gatta, którą zaprojektowała...

Dom produkcyjny Timecode przygotował film wizerunkowy dla Gatty. Produkcja jest częścią kampanii promującej najnowszą kolekcję ubrań marki Gatta, którą zaprojektowała modelka, prezenterka i stylistka Joanna Horodyńska.

Horodyńska, dla której był to debiut jako projektantki, opowiada o swoim podejściu do mody i o powodach, dla których zdecydowała się na kolejny krok w rozwijaniu modowej pasji. Odsłania kulisy swojej pracy, mówi o inspiracjach, dzieli się swoimi pomysłami na podejście do aranżowana strojów z kolekcji.

Reżyserem i operatorem filmu jest Michał Englert. Spot pokazywany będzie na stronie internetowej Gatty, w salonach sprzedaży oraz w internecie, m.in. w kanale YouTube przez cały okres sprzedaży kolekcji wiosna/lato 2010.

Spot powstał w Timecode – w dziale produkcji i utworzonym kilka miesięcy temu dziale kreatywnym.

W realizację tego projektu nie była zaangażowana żadna agencja reklamowa. (AMS)