Dziś rozpoczyna się kampania, w której bank BNP Paribas Fortis będzie przypominał o swojej ofercie kredytów hipotecznych. Potrwa ona do końca kwietnia, rozpocznie się serią spotów telewizyjnych w stacjach ogólnopolskich (TVN, TVP, Polsat), a także kanałach tematycznych i niszowych (m.in. Discovery i Animal Planet).
W drugim tygodniu kwietnia kampania zostanie wzmocniona o kolejne kanały – radio (stacje ogólnopolskie i lokalne) oraz prasę (dzienniki, tygodniki opinii oraz miesięczniki wnętrzarskie). W kwietniu pojawią się także reklamy w portalach internetowych, a na przełomie kwietnia i maja spoty reklamowe będą wyświetlane w kinach.
Oprócz wykorzystania mediów w ramach kampanii przeprowadzone zostaną akcje specjalne. Jedna z nich obejmie promocję w sieciach kin. Klienci kin Cinema City i Helios otrzymają bilet w specjalnej okładce, na której znajdzie się informacja o ofercie hipotecznej BNP Paribas Fortis i która będzie uprawniała do odebrania prezentu w jednym z oddziałów.
W dniach 12-16 kwietnia we wszystkich oddziałach banku odbędą się tzw. Dni Otwarte, podczas których klienci będą mogli skorzystać z dodatkowych promocji związanych z kredytem hipotecznym. W pierwszym Dniu Otwartym reklama prasowa ukaże się w gazecie “Metro”; tego dnia kolporterzy będą dystrybuować gazetę w pobliżu oddziałów i zachęcać do ich odwiedzenia.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona dla BNP Paribas we Francji przez agencję Publicis i zaadaptowana na potrzeby polskiej kampanii przez agencję Saatchi & Saatchi.
BNP Paribas Fortis promuje ofertę kredytów hipotecznych, zwracając uwagę na ich niższą marżę, kredyt “Rodzina na Swoim”, niższą cenę ubezpieczenia nieruchomości. (AMS)