Przetargi

Szczecin szuka agencji do realizacji materiałów promocyjnych

Biuro ds. zamówień publicznych urzędu miasta Szczecin ogłosiło przetarg na przygotowanie koncepcji szaty graficznej i projektów materiałów promujących wydarzenia realizowane...

Biuro ds. zamówień publicznych urzędu miasta Szczecin ogłosiło przetarg na przygotowanie koncepcji szaty graficznej i projektów materiałów promujących wydarzenia realizowane w latach 2010-2013.

Przetarg obejmuje opracowanie graficzne największych miejskich wydarzeń plenerowych organizowanych przez biuro ds. morskich: Dni Morza, Dni Odry, Międzynarodowy Festiwal Ogni Sztucznych i Music Wave Szczecin Live, Festiwal Baltic Folk & Roots (lata 2010-2011), Program Szczecin – Przyjazny port, Finał regat The Tall Ships Races 2013.

Koncepcja graficzna powinna m.in. być spójna ze strategią marki miasta, nawiązywać do tematyki wielkich żaglowców oraz morskiego charakteru Szczecina, zawierać oznakowanie zgodne z systemem identyfikacji wizualnej miasta oraz logo imprezy. Oferty można składać do 4 kwietnia. Wielkość budżetu, jakim miasto dysponuje na promocję, nie została określona. (AMS)