M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pride & Glory realizuje pierwszą kampanię Knorra na Facebooku

Serwis Dzienny | 30 marca 2010, 06:45

Unilever Polska rozpoczął promocję nowych produktów w portfolio marki Knorr Fix Danie na dziś - Soczystego Schabu ze śliwką i...

Unilever Polska rozpoczął promocję nowych produktów w portfolio marki Knorr Fix Danie na dziś - Soczystego Schabu ze śliwką i Soczystego Kurczaka po cygańsku. W ramach działań brand Knorr zadebiutował w portalu społecznościowym Facebook. Projekt realizuje agencja Pride & Glory Interactive.

Kampania objęła stworzenie i poprowadzenie strony dla fanów Knorra oraz aplikacji Schab ze Śliwką, która promuje jeden z wymienionych wariantów smakowych.

- Schab ze śliwką to humorystyczna gra oparta na pełnej smaczków historii pary oddanej sobie aż po talerz. Jej uczestnicy dobierają się w pary - wcielając się w rolę sympatycznej świnki, należy wybrać z listy znajomych w portalu swoją śliwkę. Mechanizm gry buduje więc duży potencjał wirusowy kampanii, jednocześnie nawiązując bezpośrednio do charakteru produktu - wyjaśnia Piotr Friedberg, managing director Pride & Glory Interactive.

Pary, które zbiorą najwięcej punktów, co tydzień otrzymują nagrodę w postaci bonów sieci Duka. To jedna z pierwszych gier zręcznościowych stworzonych do celów promocji marki, które są zintegrowane z polską platformą Facebooka. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,