Kraj

Internet po raz pierwszy wiodącym medium w kampanii Pampersa

Procter & Gamble prowadzi kampanię komunikacyjną marki Pampers mającą na celu poinformowanie matek o pojawieniu się nowej platformy Świat Pampers...

Procter & Gamble prowadzi kampanię komunikacyjną marki Pampers mającą na celu poinformowanie matek o pojawieniu się nowej platformy Świat Pampers (www.pampers.pl) i promowanie tej strony jako nowej jakości wśród portali parentingowych. Agencje z grupy Saatchi & Saatchi zrealizowały kreacje odwołujące się do społeczności Pampers: matek dzieci w wieku 0-2 lata oraz kobiet dopiero oczekujących dziecka. Na kampanię składają się: spot wideo i reklamy w prasie parentingowej (autorstwa Saatchi & Saatchi Communications), kreacje materiałów POS, projekty advertoriali i naklejek samochodowych (przygotowane przez Saatchi & Saatchi Direct) oraz działania w internecie (Saatchi & Saatchi Digital). Oprócz bannerów w kampanii online wykorzystywany jest także zaadaptowany przez Saatchi & Saatchi Communications spot wideo w trzech wersjach, który emitowany jest tylko w internecie.

Obecne działania to pierwsze, podczas których Pampers uczynił internet wiodącym kanałem komunikacji w kampanii, a promocji platformy internetowej podporządkował pod względem kreatywnym i komunikacyjnym działania reklamowe w innych mediach.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada MediaCom Warszawa. (BG)