M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Gangsterska" odsłona kampanii Okocimia

Serwis Dzienny | 30 marca 2010, 06:45

Carlsberg Polska wspiera markę Okocim kampanią w konwencji filmu gangsterskiego z lat 20. Spot wykorzystuje ideę marki, gdzie Okocim stanowi...

Carlsberg Polska wspiera markę Okocim kampanią w konwencji filmu gangsterskiego z lat 20. Spot wykorzystuje ideę marki, gdzie Okocim stanowi przyjemność, której nie można się oprzeć.

Jest to kolejna kampania Okocimia przygotowana przez agencję Red8, która pracuje z tym klientem od relaunchu marki wiosną 2009 r. Wówczas marka Okocim wróciła na rynek po długiej nieobecności, pozycjonowana jest w segmencie premium. Marketer na razie nie podaje wyników sprzedażowych.

Nowy, 45-sekundowy spot Okocimia będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich: TVN, TVP1, TVP2, Polsat, TV4, we wszystkich programach Discovery Channel i Animal Planet, kanałach tematycznych Polsat Sport, TVP Sport, TVP Kultura oraz w stacjach pakietu At Media. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,